Для розв’язання проблеми надання обов’язкової дошкільної освіти всім дітям, які досягли 5 – річного віку, запроваджено різні форми охоплення дітей дошкільною освітою. Для вирішення цього питання в нашому закладі організована група короткотривалого перебування .
З дітьми ми працюємо за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Дитина», яка ґрунтується на засадах (принципах) особистісно зорієнтованого, інтегрованого, компетентнісного , діяльнісного підходів до розвитку, виховання та навчання дошкільників, тісної взаємодії навчального закладу і родини у формуванні основ їхньої елементарної життєвої компетентності перед вступом до школи.
Принципи навчання:
*наступності і перспективності
*зв'язок навчання з життям
*науковості і доступності
*співробітництва у навчанні
*систематичності у навчанні
*природо відповідності та індивідуалізації і диференціації навчання
*наочності навчання
Працюючи з дітьми п’ятирічного віку, ми маємо розв’язати такі завдання:
Розвивальні:
-створювати умови для повноцінного фізичного і психічного розвитку,
-для формування інтересів намірів дитини,
-для реалізації планів у різних сферах життєдіяльності;
-формувати довільну поведінку,
-заохочувати до прагнення долати труднощі,
-розвивати творчу уяву, вміння розмірковувати,
-мислити креативно, експериментувати;
-сприяти збільшенню обсягів пам'яті, глибини, тривалості запам'ятовування інформації та ін..
Виховні:
-виховувати культуру дитячих бажань,
-сприяти становленню системи елементарних цінностей, позитивного ставленнядо природи, предметів, фізичної культури і мистецтва, людей,
-виховувати культуру поведінки;
-долучати дитину засобами мистецтва до національної та світової культури;
-приділяти увагу становленню основ моральної за змістом та активної за формою позиції; -виховувати базові якості особистості (самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, самовладання,спостережливість, відповідальність).
Навчальні:
-збагачувати, розширювати, систематизувати уявлення, знання дитини про природу, рукотворний світ, світ фізичної культури і мистецтва, людей, які оточують, та про себе; --вдосконалювати вміння використовувати набуті уявлення для подальшого збагачення власного досвіду.
Коментарi