Для розв’язання проблеми надання обов’язкової дошкільної освіти всім дітям, які досягли 5 – річного віку, запроваджено різні форми охоплення дітей дошкільною освітою. Для вирішення цього питання в нашому закладі організована група короткотривалого перебування .

З дітьми ми працюємо за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Дитина», яка ґрунтується на засадах (принципах) особистісно зорієнтованого, інтегрованого, компетентнісного , діяльнісного підходів до розвитку, виховання та навчання дошкільників, тісної взаємодії навчального закладу і родини у формуванні основ їхньої елементарної життєвої компетентності перед вступом до школи.

Принципи навчання:

*наступності і перспективності

*зв'язок навчання з життям

*науковості і доступності

*співробітництва у навчанні

*систематичності у навчанні

*природо відповідності та індивідуалізації і диференціації навчання

*наочності навчання

Працюючи з дітьми п’ятирічного віку, ми маємо розв’язати такі завдання:

Розвивальні:

-створювати умови для повноцінного фізичного і психічного розвитку,

-для формування інтересів намірів дитини,

-для реалізації планів у різних сферах життєдіяльності;

-формувати довільну поведінку,

-заохочувати до прагнення долати труднощі,

-розвивати творчу уяву, вміння розмірковувати,

-мислити креативно, експериментувати;

-сприяти збільшенню обсягів пам'яті, глибини, тривалості запам'ятовування інформації та ін..

Виховні:

-виховувати культуру дитячих бажань,

-сприяти становленню системи елементарних цінностей, позитивного ставленнядо природи, предметів, фізичної культури і мистецтва, людей,

-виховувати культуру поведінки;

-долучати дитину засобами мистецтва до національної та світової культури;

-приділяти увагу становленню основ моральної за змістом та активної за формою позиції; -виховувати базові якості особистості (самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, самовладання,спостережливість, відповідальність).

Навчальні:

-збагачувати, розширювати, систематизувати уявлення, знання дитини про природу, рукотворний світ, світ фізичної культури і мистецтва, людей, які оточують, та про себе; --вдосконалювати вміння використовувати набуті уявлення для подальшого збагачення власного досвіду.

Кiлькiсть переглядiв: 411

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.